Curso AVALIACIÓN AUTÉNTICA  I E II

Sábado, 14 de setembro 2019

Sábado, 8 de febreiro de 2020

Data límite de inscrición: 10 de xullo

Custo da formación: pagamento  matrícula ou  a través da  FUNDAE (formación bonificada)

Destinatarios: directivos,  titulares e  profesorado

Convocatoria da 3ª edición da actividade formativa titulada AVALIACIÓN AUTÉNTICA que, nesta ocasión, consta de dúas partes de cinco horas cada unha. Parte I (iniciación) e Parte II (nivel avanzado). A docente e profesora colaboradora de Escuelas Católicas Nacional Izaskun Gutiérrez será a encargada de impartir dita formación, con ampla experiencia docente, coordinadora de pastoral, responsable de Innovación do Colexio Askartza Claret, formadora de Kristau Eskola e membro do equipo de titores do programa nacional “Profesores en acción” e mimo.