Curso captación de fondos

15704-Santiago de Compostela

Luns 23  e martes, 24 de abril e venres 25 e  sábado 26 de maio

Data límite de inscrición: 9 de abril de 2018

Custo da formación: pagamento de matrícula ou  a través da  FUNDAE (formación bonificada)

Destinatarios: persoas  con responsabilidades de dirección ou xestión en centros educativos de Escolas Católicas de Galicia.

Información

Nos últimos anos, o escenario dos recursos económicos cos que contan os centros educativos experimentaron un gran cambio como consecuencia dos recortes nas subvencións das administracións públicas e ao aumento das necesidades que atenden.

Ante este panorama, estas organización enfróntanse ao reto de diversificar as súas fontes de financiamento converténdose nunha prioridade. O primeiro paso para lograr esta diversificación  na captación de fondos pasa por implicar novas persoas e organización para que apoien economicamente estas entidades.

As persoas dedicadas a estas tarefas necesitan  ter coñecementos de comunicación e márketing para trasladar de forma efectiva a mensaxe da organización, e coñecer ferramentas e recursos que os axuden a poñer en marcha técnicas de captación de fondos.

Para tratar esta realidade, Escolas Católicas de Galicia proponlles un itinerario de formación composto por seis acción formativas de catro horas cada unha.