Curso Experto en Educación Emocional (on line)

ON LINE

Do 13 de outubro de 2021 ata o 28 de febreiro  de 2022

Financiamento  FUNDAE ou por matrícula

Antes da pandemia, xa eramos moi conscientes da necesidade de aprender a xestionarse emocionalmente a si mesmos e axudar ao alumnado neste ámbito. A covid-19 contribuíu a facer máis evidente esta necesidade. Por iso, desde departamento de Innovación Pedagóxica de Escolas Católicas de Galicia ofrecémosvos a proposta formativa de Experto en Educación emocional aplicada, acreditada cun título expedido polo Centro Universitario La Salle, co obxectivo de desenvolver competencias clave no ámbito docente.

Dita formación, que consta de 135 horas impartidas en modalidade on line e que se poderá financiar a través de FUNDAE, iníciase o 13 de outubro de 2021 e finaliza o 28 de febreiro de 2022.