Curso Experto Universitario en Márketing Educativo

15704-Santiago de Compostela

Curso escolar 2018-2019

Data límite de inscrición: 1 de outubro de 2018

Custo da formación: pagamento  matrícula ou  a través da  FUNDAE (formación bonificada)

Destinatarios:  profesorado en xeral

Información

Comprácenos informalos/as da convocatoria da actividade formativa EXPERTO UNIVERSITARIO EN MÁRKETING EDUCATIVO que o departamento de Innovación Pedagóxica de Escolas Católicas de Galicia organiza coa colaboración da editorial Edelvives.

A realidade educativa, social e política actual está mudando continuamente e todo isto obriga os centros educativos a coñecer e a utilizar ferramentas de xestión empresarial, ata agora descoñecidas, para coñecer e mellorar a satisfacción dos nosos clientes: familias e alumnado. As escolas católicas deben elaborar propostas únicas e diferentes que saiban comunicar e transmitir o noso modelo educativo centrado en satisfacer as necesidades deses clientes. Este é o obxectivo fundamental deste curso acreditado coa titulación de Experto Universitario emitido pola Escola Univesitaria Cardenal Cisneros.