Formación BEDA para profesorado (certificación B1, B2, C1)

foto formación BEDA

Lugar de realización:

Presencial a través de aula virtual

Do 7 de novembro ao  22 de decembro de 2022

Data límite de inscrición:  25 de outubro de  2022

Información sobre a FORMACIÓN BEDA PARA O PROFESORADO: PREPARACIÓN CAMBRIDGE (Curso intensivo: Do 7  de novembro ao 22 de decembro). Esta formación realizarase a través de aula virtual e estará bonificada por FUNDAE.

Os cursos están organizados polo Programa BEDA en colaboración co Grupo MT e constan de 18 horas. Impartiranse do 7 de novembro ao 22 de decembro (3 horas semanas distribuídas en dúas sesións de hora e media).

O prazo de inscrición finaliza o 25 de outubro.

Formulario inscrición:

BEDA – CERTIFICACIÓN INGLÉS B1, B2, C1

No caso de que, tras a formación, vos queirades presentar a exame, por favor, poñédevos en contacto connosco, Escolas Católicas de Galicia: innovacionpedagoxica@escolascatolicas.es ou galicia@escolascatolicas.es