II edición de acoso 0. Protección á  infancia

Santiago de Compostela

29  de  marzo

Data límite de inscrición:  27 de marzo de 2019

Destinatarios: titulares, directores/as e orientadores/as

Son moitos os casos que aparecen día tras día nos medios, e que crean unha gran preocupación social, relacionados co acoso escolar, cos malos tratos e, ultimamente, co acoso sexual infantil. Detectalos e previlos constitúen unha prioridade para nós, como centros educativos onde o alumno/a é o máis importante.  Debemos poñer todas as ferramentas e recursos que poidamos para contribuír á súa protección. Por iso, á hora deseñar a segunda edición de ACOSO 0 Protección á infancia, decidimos centrala en contidos prácticos que nos axuden a contar con recursos e ferramentas para detectar e previr estes problemas.