Seguimos contigo. As Escolas Católicas non paran!

FORMACIÓN : WEBINARS E PÍLULAS GRATUÍTOS

Velaquí   webinars  e pílulas centrados no acompañamento emocional.

Webinar 1. Café a tu lado, en la distancia.

Neste seminario facilitado por SM, Carmen Valls e Coral López reflexionan sobre como acompañar a quen acompaña e ofrécense, ademais, tres experiencias de titularidade.

Webinar 2. Como xestionar de forma positiva o confinamento na casa.

Neste seminario, facilitado por Santillana, está dirixido por Claudia Schutt, psicóloga clínica especializada en saúde psíquica e emocional na infancia e na adolescencia.

Pílula Solidaria 3. “Aventureiros por vocación”

Javier Poveda reflexiona sobre o confinamento como unha oportunidade para descubrinos a nós mesmos. A vida é unha aventura e nós, os seus protagonistas, aventureiros por vocación.

Infografía 4. Educando no bo uso da tecnoloxía.

Ana Madroño fálanos da relación que existe entre as emocións e a comida e de como podemos identificalas para xestionalas mellor neste confinamento.

Webinar 5.  La comida y las emociones. Cómo aprender a gestionarlas durante el COVID-19.

“Venciendo y superando el error” con Florencio Vicente e a Universidade Liber Quaré.

Webinar 6. Venciendo y superando el error.

Óscar Abellón: “Liderar el proceso de transformación digital en la escuela”. Facilitada por Edebé.

Webvinar 7. Liderar el proceso de transformación digital en la escuela.