Enlaces relacionados

Co obxectivo de fomentar a creación do audiovisual en galego entre o alumnado dos colexios de Escolas Católicas, o departamento de Dinamización de EC, en colaboración coa SXPL, organiza o certame REC.curta que, cada ano, gaña en calidade e en número de participantes.

Existen dúas categorías: unha para alumnado de 6º de  EP e  1º, 2º e  3º de ESO e outra para 4º ESO, Bach e Formación Profesional. Neste certame contamos co patrocinio do Festival de Cans que, cada ano, organiza unha visita guiada a dito festival onde, ademais, o alumnado pode asistir a algunha das charlas incluídas no programa.

A entrega deste galardón, xunto cos do premio literario Frei Martín Sarmiento, serán  no mes de maio.

Tráilers 1ª categoría

Curtametraxes 2023

Curtas premiadas 2023

1ª categoría  6º EP e 1º, 2º e 3º de  ESO