Colexios concertados de Escolas Católicas. Nocións básicas

15707 – Santiago de Compostela

26  de setembro de 2023

INFORMACIÓN

Neste inicio de curso, desde o departamento de Innovación Pedagóxica de Escolas Católicas, ofrecémosvos unha sesión centrada en nocións básicas relacionadas coa identidade e a xestión dun centro concertado de Escolas Católicas na nosa comunidade autónoma (anexamos o programa cos contidos). Está dirixida especialmente a directivos e profesorado de incorporación recente así como a calquera persoa interesada.

Esta sesión,  será impartida pola responsable do departamento Xurídico de  EC Belén Costa e por Charo Baleirón, responsable do departamento de Innovavción Pedagóxica, terá lugar o día 26 de setembro de catro e media a sete e media na sede de Escolas Católicas (Área Central. Praza Europa 10-A, 2ª planta, Santiago de Compostela) e terá unha matrícula de 25 euros por participante.