Coñecer para debater

imaxe formación coñecer para debater

Lugar de realización:

Sede de Escolas Católicas

Praza de Europa, 10A-2ª Planta

15707-Santiago

6 de setembro de 2023

Data límite de inscrición 5 de setembro de 2023

Formación Coñecer para debater  que terá lugar o 6 de setembro na sede de Escolas Católicas, (Área Central. Praza Europa 10-A, 2ª planta. 15707 Santiago de Compostela) en horario de 10:00h a 14:00h e de 16:00h a 20:00h Estas sesións serán impartidas por, Manuel Barreiro, é docente, coordinador de EDLG e membro do Servizo de Dinamización de Escolas Católicas, ademais de formador con ampla traxectoria no eido da oratoria así como na formación, organización e participación neste tipo de debates. A iniciativa vai dirixida especialmente a membros de equipos directivos, coordinadores de EDLG e de bibliotecas, profesorado de oratoria, profesorado das materias das linguas cooficiais, profesorado doutras  materias  impartidas en lingua galega e a calquera persoa interesada no eido das linguas e da comunicación.

O custo da matrícula é de 98 euros que se ingresarán no momento no que se confirme a formación (enviaremos o número de conta)

Podedes inscribirvos neste enlace ata o día 5 de setembro: COÑECER PARA DEBATER