Ruptura familiar e centros educativos

foto formación ruptura familiar

Sede Escolas Católicas

Praza de Europa, 10A – 2ª Planta

15707 – Santiago de Compostela

Data límite de inscrición:  10 de maio

INFORMACIÓN

Cada vez son máis numerosas as dúbidas e preguntas que nos chegan desde os centros educativos relacionadas con problemáticas derivadas, a maioría delas, de situacións de ruptura familiar. Como primeira resposta a esta necesidade, desde Escolas Católicas organizamos unha sesión informativa cunha letrada especializada neste ámbito que realizará unha aproximación a conceptos básicos, proporcionará pautas para a toma das decisións axeitadas por parte dos centros educativos, presentára diversos supostos prácticos e resolverá as dúbidas e consultas que xurdan tras a súa intervención.

A formadora é  Mar Vivero Vizoso, directora de Mar Vivero Abogados, profesora-titora no Máster avogacía da USC, socia de Executivas de Galicia e da Asociación española de abogados de familia AEAFA.